Geweldig cadeau!!!


Mijn wandelmaatje Janny kwam vandaag nog voor mijn verjaardag op bezoek en bracht een geweldig cadeau mee waar ik wel heel erg blij mee ben.
Omdat mijn pc vorig jaar gecrasht is en ik mijn foto's van de Nijmeegse Vierdaagsen niet op mijn externe schijf had staan had ik dus helemaal geen foto's meer hiervan. Dit bracht haar op het idee om weer een fotoboek voor me te maken met foto's van de 5 Nijmeegse Vierdaagsen die ik samen met haar gelopen heb.
Nu het is een geweldig mooi boek geworden en het is bijzonder leuk om de foto's te zien en haar opmerkingen te lezen die ze bij sommige foto's geplaatst heeft.
Het boek laat me terug kijken op 5 fijne en gezellige Nijmeegse Vierdaagsen die ik samen met haar mocht beleven.

In 2010 heb ik ook al een fotoboek van haar gekregen met de titel Noortjes voetstappen in woord en beeld. In dit boek staan de wandelverslagen van mijn weblog en foto's van wandelingen die ik samen met haar in de periode 2007 - 2010 gemaakt heb.

Janny ik wil je nogmaals bedanken voor het hele mooie fotoboek en iedereen die het ziet vindt het een knap stukje werk wat je geleverd heb.

2 opmerkingen:

  1. Wauw..dát is zéker een fantastisch kado! En ik weet wat een werk dat is, zo'n boek samenstellen.. dus heel erg lief van je vriendin!
    Ik wist dat niet, dat je pc gecrasht is? de mijne ook vorige week..ben wel wát foto's kwijt, maar de meeste had ik wel gekopiëerd op een externe harde schijf..ik neem aan dat jij dat nu ook wel doet! ;-)
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noortje,
    misschien kan je een oproep doen of er lezers van jouw site ooit foto's hebben gedownload, dan krijg je zo mogelijk weer wat foto's terug. Succes

    BeantwoordenVerwijderen