Ik, Solo de kater van Noortje, was op 07-03-2021 jarig.

Maandag 7 maart vierde ik mijn verjaardag hoewel het die dag niet echt de dag van mijn geboorte is. Ik vierde de dag dat mijn baasje, die toen nog leefde, en mijn vrouwtje mijn kwamen halen uit het tijdelijk onderkomen voor huisdieren die door omstandigheden geen vast onderkomen meer hebben. Ik weet dat daar een woord voor is dat met een A begint maar dat woord gebruik ik liever niet want die verwaande raskat uit de buurt scheelt me vaak uit dat ik een a....kat ben en geen kat met papieren. Ik dacht trouwens dat dat kreng zou gaan verhuizen want er heeft een bord in hun tuin gestaan dat het huis verkocht was maar het bord is uit de tuin en het kreng woont er nog.
Maar enfin ik wil het niet over die kat hebben maar over het feit dat ik vierde dat ik al acht jaar bij het vrouwtje woon. Ik heb een fantastische dag gehad. Ik kreeg allerlei kadootjes met lekkers want met kattenspeelgoed heb ik niets en ik ben gek op eten. Ik dacht dat ik het bijna allemaal tegelijk mocht opeten maar dat ging helaas niet door. Ik kreeg ook een beetje slagroom uit een spuitbus want daar ben ik gek op als het vrouwtje die bus gebruikt en ik hoor het kom ik er al aangevlogen. Ik krijg trouwens alleen slagroom bij speciale gelegenheden en dat was het dus vandaag ook.
Ik kreeg ook post en er was zelfs een kaart van een hond bij. Ik weet wel hoe die hond er uitziet want het was een kaart van Jaxon en als mijn vrouwtje het blog van Mizzd leest en ik naast haar op tafel zit zie ik hem heel vaak op foto's. Ik vind het een pracht hond en hij lijkt me heel erg lief veel liever dan de honden die hier langs ons huis komen.
Ook kreeg ik via de smartphone van het vrouwtje een Sms'je  en een App'je waarin ik gefeliciteerd werd. Ook zit ik in een groepsapp, kattenpraat genaamd, op vrouwtje haar smartphone en ook hier kwamen de felicitaties van mijn kattenvrienden op binnen. Zo leuk allemaal😻   
Ik kreeg een nieuw welkomstbord voor naast de deur want die er hing moest nodig vervangen worden.
Ook het vrouwtje van Happy kwam langs om te vieren dat ik al acht jaar bij mijn vrouwtje woon en zij bracht ook lekkers mee, heel veel tussendoortjes waar ik heel gek op ben.
Ik moet zeggen dat ik heel erg verwend ben en ik hoop dat ik nog vaak deze dag met mijn vrouwtje mag vieren. Ik wil iedereen bedanken die mijn verjaardag niet vergeten is. 
Op onderstaand foto zien jullie al het lekkers wat ik gekregen heb, veel hé?
Kopjes van Solo

13 opmerkingen:

  1. Wooow.. wat een mooie dag had jij Solo! Da's echt wel een heleboel! da's meer dan ík kreeg toen ik jarig was hoor wroefff! En ík mocht dat al niet eens allemaal tegelijk opeten.. kreeg maar één dingetje van de vrouw.. de rest ging in de voorraadtrommel. Maar volgens mij is dat nu wel allemaal op hehe kefkef! Het wordt tijd dat ik ook weer es jarig word pfff.. dat dat niet gewoon méér keer per jaar kan hè hahahaa woefwoef!
    Veel woefs van Jaxon (via de laptop van de vrouw natuurlijk!).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben er voor om maandelijks je verjaardag te kunnen vieren. Krijgen we steeds extra lekkers😻
      Het vrouwtje heeft het lekkers ook in de voorraadkast gelegd maar ik heb er toch al wat van gekregen hoor.

      Verwijderen
  2. Wat heb jij veel gekregen Solo, je bent echt verwend hoor. Gelukkig heb je veel lekker eten gekregen en weinig speeltjes omdat je daar niet zoveel mee hebt. Zelf wordt ik wel erg blij van speeltjes, de kamer ligt er vol mee. Vrouwtje moet soms oppassen waar ze loopt, want het risico bestaat dat ze door de kamer rolt als ze erop trapt en dat wil ik natuurlijk niet.
    Is er nog iets van al dat lekkers over of is het inmiddels al op? Ben benieuwd?
    Liefs Prins Happy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De snackjes die ik van jouw vrouwtje kreeg vind ik super lekker. Ik lik me zelfs om de bek als ik er een op heb.

      Verwijderen
  3. Zo, dan ben je behoorlijk verwent :D En zelfs een kaart van Jaxon. Ja die ken ik ook. Ik lees hetzelfde blog ook en weet dan ook dat Jaxon een lieve hond is. Ik wist alleen niet dat hij ook wel eens een kaart op de bus deed :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaxon is al net zo attent als zijn vrouwtje. Maar als mijn vrouwtje jouw blog leest en ik bij haar op tafel zit zie ik ook een foto van jouw hond. Dat vind ik ook een mooie hond.

      Verwijderen
  4. Jeetje wat een verwennerij. Allemaal lekkere hapjes. Benieuwd of daar nog iets van over is.
    En het geluid van de slagroomspuitbus herken ik ook al van verre. Als m'n vrouwtje deze wel eens gebruikt dan krijg ik ook altijd een klein toefje. Mag voor mij altijd groter en meer.

    Kattengroet van neef Joris.

    PS:Brievenbus in de gaten houden:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al het lekkers is nog lang niet op hoor.
      Ik heb steeds bij de brievenbus gezeten en gisteren zat daar een pakje in met lekkere kattensnacks.
      Dank je wel hoor ze zijn heerlijk😺

      Verwijderen
  5. Ach, Solo, de lieverd, nog van harte gefeliciteerd.
    Wat een verhaal Solo, nou je baasje en ik maakt het niet uit waar je vandaan komt.
    Je hebt gelukkig een goed huis gevonden waar men van je houdt.
    Slagroom, de droom van de rode kater, daar hield mijn kat ook zo van.
    Wat een prachtige tekeningen hen je toch, je lijkt zoveel op mijn vroegere kat. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn vrouwtje zegt altijd je hebt geen papieren maar je hebt een prachtige jas aan.
      Uw vroegere kat was dus ook zo mooi als ik?

      Verwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met Solo. Lekker verwend door de vrouwtje. Schattig om te zien. Veel cadeautjes heeft het gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verwen Solo net zo zoals jullie Amber verwennen😻

      Verwijderen
  7. Lieve Solo, je kon het niet beter treffen, zo'n warme thuis, én jarig zijn!
    GefeLIESiteerd!
    (Te laat, maar 'k krijg dus geen verwittiging meer als jij of vrouwtje blogt...).

    BeantwoordenVerwijderen