De Post bracht me een heel leuk pakketje

Gisteren belde de post aan met een pakketje in zijn hand. Ik verachtte wel een pakketje maar niet van dit formaat. Ik had een kribje met het Kindeke Jezus besteld voor mijn kerststal omdat ik waarschijnlijk het Kindeke Jezus vorig jaar per abuis heb weggegooid.
Ik vond het opschrift "SPECIAL GIFT VOOR YOU" wel wat apart voor iets wat je zelf besteld vond ik.
Toen ik het openmaakte was ik erg verrast want er zaten allemaal leuke dingetjes in.
Het bleek van mijn lieve (blog)vriendin Mizzd te zijn die ik door de coronapandemie al heel lang niet gezien had. 
Lieve Mizzd hartelijk dank voor deze lieve geste en hopelijk kunnen we snel weer eens iets afspreken.

18 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een leuk cadeautje.

    Je zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh.. te veel eer hoor.. het was maar een aardig geitje. Omdát we elkaar zo lang al niet zagen hè.. dat wordt écht tijd inderdaad! In het nieuwe jaar hopelijk weer hè! Vind het wél leuk dat je er zo blij mee was. :-)
    Ik kocht trouwens in Garderen niet alleen die thee voor jou (en nog zo het één en ander voor andere bloggers en een zakje reeëndruppies voor vriendlief hehe), maar ook een mini-kerststalletje voor mezelf. Zag er zo schattig uit, in zo'n klein beschilderd houten doosje. Dus nu hebben wij ook een kerststalletje hehe.. en nog compleet ook. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor niks te veel eer. Ik ben er echt heel blij mee. In deze gekke tijd moet je het juist van deze dingen hebben. Ik had eigenlijk met jou in Garderen moeten zijn dan had ik veel meer gezien want jij ziet altijd allerlei details waar ik altijd overheen kijk.
      Ik vind een kerstal(letje) altijd heel mooi. Ik heb er twee en zet ze altijd met de eerste Adventszondag neer maar het Kindeke Jezus leg ik er pas op Kerstavond in. Er staat er een in de woonkamer en een in de hal. Alle figuren zijn los erbij.
      Vandaag heeft de post het bestelde Kindeke Jezus dan toch voor mijn kerststal gebracht.

      Verwijderen
    2. Welneee.. met je zusje op stap is toch hartstikke gezellig?.. je hóéft ook echt niet álles te zien hoor.. goed gezelschap is véél belangrijker. Zó vaak zien jullie elkaar ook niet.. en al die details, die zie je dan gewoon op mijn blog! haha!
      Ik ken heel die gebruiken van zo'n stalletje niet hoor.. wij zijn helemaal niet gelovig opgevoed hè en hadden vroeger ook geen stal. Maar m'n moeder had er later es eentje op een rommelmarkt gekocht.. met van die losse beeldjes allemaal.. vond ze het toch wel leuk hehe. En ik vind dat verhaal ook wel mooi, al geloof ik niet.. een kindje (mét of zónder hoofdletter) in een kribje is sowieso altijd aandoenlijk. ;-)

      Verwijderen
    3. Wij hadden thuis ook geen kerststal want dat was alleen de gewoonte bij mensen die katholiek waren. De laatste jaren komen ze ook steeds meer bij protestanten in huis te staan. Ik ben protestant en heeft sinds vijf jaar een kerststalletje staan en sinds vorig jaar zelfs een tweede.

      Verwijderen
  3. Wat een lief gedaan van mizzD !
    Liefs GeZet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is wel een heel leuke attentie van Mizzd ...Noortje

    fijne avond gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gebaar! Hopelijk komt het kindje Jezus ook nog op tijd voor kerst, volgens de verhalen raakt hij verdwaalt in de regio Bethlehem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het kindje Jezus vandaag met de post gekregen, dus ruim op tijd.

      Verwijderen
  6. Je bent goed verwent door MizzD. Zulke pakjes zijn wel leuk om te ontvangen. Veel plezier er mee :) Dank je voor je reactie bij mij vorige keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nu wel eens een héél gezellig cadeau en zéér attent van Mizzd. Zo ken ik haar !. Geniet er maar van en hopelijk zien jullie elkaar vlug eens in het echt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een klein gebaar doet zo goed niet waar. En het was heel mooi en lief wat je ontving van mizzD en wellicht komt het kindeke ook op tijd. Dus steek zo een wenskaarsje aan en wie weet. Wens je tevens mooie dagen toe vol gezelligheid. Mij zie je volgend jaar zeker weer want heb even een me-time nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Begrijpelijk dat je wat me-time nodig hebt. Sterkte in deze dagen.

      Verwijderen