Ik, Solo, ben erg vereerd.

Vorige week bracht de post dit pakje. Mijn vrouwtje is, ondanks dat ze geen kind meer is, gek op het vieren van Sinterklaas. Natuurlijk was ze heel nieuwsgierig wat de Sint haar gestuurd had. Wel gek eigenlijk dat hij het niet door een van zijn Pieten heeft laten bezorgen maar die zullen het wel te druk hebben gehad. Ik was natuurlijk ook wel benieuwd wat er in zou zitten. Toen ze het op pakjesavond openmaakte was ik erg verrast want het waren sokken waar mijn beeltenis op stond. Mijn vrouwtje en ik vinden ze geweldig. Ik heb haar gezegd dat ze ze altijd aan moet doen als ze voor een paar dagen op stap gaat dan ben ik er ook een beetje bij. Ook zat er een heel mooi gedicht bij en vrouwtje zei tegen mij die Sint weet toch ook altijd alles. Graag zou ik de Sint voor dit mooie kadootje willen bedanken maar ik weet niet hoe ik dit doen moet.

Omdat ik er zo vereerd mee ben heb ik even gebruik gemaakt van de laptop van mijn vrouwtje toen ze niet thuis was om dit even te typen.

Lieve groetjes en kopjes van Solo

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi cadeautje Solo, mijn vrouwtje vertelde dat ze misschien wel uit Spanje komen en dat ze daarom met de post zijn gekomen. In Spanje heb je dus ook katers met een rooie jas, leuk hoor. Denk dat je vrouwtje hier veel plezier van zal hebben. Liefs Prins Happy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zo best kunnen dat ze uit Spanje zijn opgestuurd nu je het zegt.

      Verwijderen
  2. Nou Solo.. ik heb weleens gehoord dat die Pieten heel slecht betaald worden.. álles gaat naar de kadootjes en die ouwe Sint heeft natuurlijk maar een aow-tje..! Dus ik dénk dat die Piet bijkluste als postbode.. zou het dat niet geweest kunnen zijn? Belangrijker is dat het kadootje op de goede plek terecht kwam en als ik zo naar die laatste foto kijk, dan is dat wel gelukt.. het is echt sprékend jou op die mooie sokken! Kan het vrouwtje jou inderdaad altijd bij zich hebben als ze weer es de hort op is hè.. en vooral ook heimwee krijgen naar jouw lekkere warme knuffels, zodat ze snel weer terug komt.. mooi kado niet? ;-) Dat had Sint goed bedacht (al zegt ze het zelf hahahaha!)
    Groetjes aan jou en aan je vrouwtje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is een heel mooi kado zowel mijn vrouwtje en ik zijn er erg verguld mee.

      Verwijderen
  3. Wat cool zeg. Kan jouw vrouwtje mooi aantrekken. Want die gaat nog al eens op stap.

    Joris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad gaat ze nogal eens op stap maar als ze deze sokken dan aantrekt heeft ze een soort foto van me bij zich.

      Verwijderen
  4. Hoe leuk, Solo! De Sint en z'n Pieten weten toch veel...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is lief van Sinterklaas, hij weet zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verwonder me er altijd over dat hij bijna alles weet.

      Verwijderen
  6. Hallo Solo, je bent verrast, nu kan vrouwtje fijn wandelen en jou bij je dragen.
    Toch een heel leuke verrassing. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zie je maar Solo dat de Sint echt niemand vergeet en wat een mooi cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het briljant, sokken met een foto van een favoriet kattebeest! Ik ga de Sint volgend jaar ook zo’n suggestie doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou ik zeker doen want jij hebt een heel mooi kattebeest.

      Verwijderen
  9. dat is pas een mooi geschenk Solo
    de Sint was je niet vergeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist niet eens dat er sokken waren met mijn beeltenis erop😸

      Verwijderen