Je zou vandaag jarig geweest zijn 11-11-2023b


's Avonds in het donker
dan kijk ik naar de maan.
En zie ik tussen alle sterren 
jouw sterretje staan.
Het is de allermooiste 
hij geeft het meeste licht.
En als ik heel goed kijk
dan zie ik jouw lieve gezicht.
Ik mis je hier beneden 
en denk heel veel aan jou.
Zachtjes fluister ik naar boven
dat ik zielsveel van je hou.....

Het is al de vijfde keer dat je jarig geweest zou zijn maar door je plotseling overlijden in 2019 op 27 augustus wordt dit niet meer echt gevierd. Toch denk ik op zo'n dag als vandaag nog meer dan anders aan je. Hoewel het de laatste tijd wel lijkt of er steeds meer herinneringen naar boven komen. Gisteren moest ik bijvoorbeeld weer denken aan de mooie maanden in Turkije waar we in het begin van het jaar altijd heen gingen om de koud in Nederland te ontvluchten. Hoewel je altijd zei dat je een hondenmens was kwamen de vele katten in Turkije toch altijd naar jou toe. 
Wat zou ik je graag nog eens voor de televisie willen zien zitten met onze eigen kat op je schoot.
kat in Turkije die altijd naar hem toe gehold kwam als hij in de buurt was

7 opmerkingen:

  1. Vijf jaar alweer.. waar blijft de tijd.
    Zo'n mooie foto, gelukkige herinneringen verzachten het verdriet,
    maar het gemis blijft altijd.
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tijd gaat snel, het gemis blijft. Mooi verwoord in deze herdenking Noortje, je hebt vast nog nooit zoveel naar boven gekeken gekeken. Sterkte!
    Liefs GeZet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte en een dikke knuffel voor vandaag!

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gemis zal blijven, heb mooie logjes van jullie samen mogen lezen.
    Gelukkig heb je mooie en lieve herinneringen, liefde sterft niet. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ iedereen bedankt voor de mooie en lieve woorden.

    BeantwoordenVerwijderen