Slechts (nog maar) enkele paddenstoelen gespot 14-11-2023

Ik had dit jaar in het najaar nog geen paddenstoelen gezin maar toen ik zaterdag op de begraafplaats was zag ik er toch enkelen. Niet dat het er veel waren maar ik zag er toch. Andere jaren zag ik er daar meer maar ik was al blij om er toch een paar te zien.
 
Mijn hoop was dat ik ook nog een vliegenzwam zou zien en daarom ging ik naar de plek waar er vorig jaar ook stonden. Gelukkig zag ik er daar een staan maar dit jaar ook in totaal maar drie.
Al met al waren er niet veel maar ik was al tevreden dat ik er dit najaar toch nog enkelen gezien heb. Want ik verwacht niet dat ik er nog veel zal zien.

16 opmerkingen:

  1. 'Maar' drie..?? DRIE!! zo dichtbij huis en zulke mooitjes! ik zou er voor tekenen hoor..! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook wel verrast dat ik ze daar weer zag. Had het eigenlijk niet verwacht.

      Verwijderen
  2. Prachtige foto's heb je gemaakt van de paddenstoelen. Toch mooi die natuur op deze begraafplaats !
    Liefs GeZet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog maar een paar.. :) je hebt er meer gevonden dan ik doe in mijn directe omgeving. Ik vind ze mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anders zijn er veel meer paddenstoelen in mijn omgeving en ook op de begraafplaats.

      Verwijderen
  4. De vliegenzwam blijft toch mijn favoriet

    Je zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat je de paddenstoelen mooi op beeld hebt gezet.
    Het wisselt enorm waar je de paddenstoelen staan.
    Maar het zijn de lichtpuntjes in de herfst. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit jaar heb ik er nog nauwelijks gezien maar als ik een vliegenzwam gezien heb is mijn herfst al goed.

      Verwijderen
    2. Ze zijn wel het sieraad van de herfst, paddenstoelen en gouden bladeren. Hans

      @ Hartelijk dank voor de felicitatie, knuffel voor Figo.

      Verwijderen
    3. @ Ik wist ook niet dat men al in eind 1800 als met stemmachines bezig was. Hans

      Verwijderen
  6. drie ..prijs je gelukkig Noortje

    geen enkele wou voor mijn lens pauzeren

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig vliegenzwam en paddenstoelen te zien. Deze reis zie je je veel. Komt door de vele regen. Dan komen veel eruit. Rode en witte stippen vind ik altijd mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch meer dan de moeite, Noortje!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ volgende week vast een uitvinding over pleisters, heb me al twee keer gesneden met het scherpe mes. :)

    BeantwoordenVerwijderen