Te gek voor woorden!

Ik, Solo, heb even kans gezien om op de laptop van mijn vrouwtje te gaan. Dit was nog niet zo gemakkelijk want deze was afgesloten en ik had ook nog een wachtwoord nodig maar het is me dan toch uiteindelijk gelukt.
Wat vinden jullie daar nu van? Al weken zijn ze weg en ik begin me toch wat zorgen te maken of ze nog wel terugkomen.
Ze hebben wel geregeld dat ik iedere dag eten krijg en ik merk ook wel dat ze me verschillende keren per dag via de webcam bekijken maar ik kan mijn baasjes niet bekijken door dat ding. Ik ben benieuwd of ik ze nog wel zal herkennen als ik ze weer zie, als ze tenminste nog terug komen.
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden om mij zo lang alleen te laten?
Trouwens ik kan nu wel lekker over de aanrecht lopen.
Kopjes van Solo,


17 opmerkingen:

  1. Hallo Solo, het is inderdaad te gek voor woorden, je een beetje alleen laten en zelf de hort op gaan. Gelukkig sta je niet op rantsoen en krijg je elke dag lekker eten, anders zou het helemaal een ramp voor je zijn, en vonden je baasjes een katte vel op de vloer bij thuiskomst. Wat ik van mijn vrouwtje heb begrepen komen jouw baasjes nu heel snel thuis. Dus ik zou nog even geduld hebben en als ze thuiskomen ze geen blik waardig gunnen. Wellicht dat dat helpt voor een volgende keer. Liefs van prins Happy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat jouw vrouwtje gelijk heeft, Prins Happy, en ze inderdaad snel thuis komen. Ik hoop dat ik in staat zal zijn om ze geen blik waardig te keuren maar ik ben bang dat me dat niet zal lukken omdat ik te blij zal zijn.

      Verwijderen
  2. Tsss.. slecht geregeld kat! Als míjn baasjes zolang weggaan, mag ik altijd mee.. trouwens.. óók als ze maar kort weggaan nemen ze me liever mee.. ik zou anders de boel hier wel een beetje verbouwen en ruzie met de buren maken met mijn geblaf hoor woehahahaa wrafff! En dan zitten die bazen van jou je ook nog eens te begluren met één of andere webcamdinges?? tssss… het moet toch niet gekker worden hoor! Kun je ze dan ook horen? gaan ze je dan ook nog eens van wie-weet-waar lopen commanderen?.. dat je niet op het aanrecht mag? vooral véél doen hoor op dat aanrecht lopen.. dan moeten ze lekker terugkomen hehe! 't Is ongezellig zo, niet?
    Nou.. ik ga nog even verder maffen.. straks moet ik de vrouw uit gaan laten.. en het is me toch rotweer hier joh! de katten waaien van de daken hahaha wraff!
    Woefjes van Axel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat begluren is inderdaad niet leuk van ze maar ik ben eigenlijk wel blij dat ze niet door dat ding spreken anders zou ik helemaal in de war raken en denken dat ze in huis zijn. Het is echt ongezellig dat ze er niet zijn en ik kom nu ook niet in de tuin wat ik ook erg vind.
      De vrouw vindt het zeker niet fijn als het rotweer is als je haar gaat uitlaten maar jou kan dat natuurlijk helemaal niet schelen. Zorg maar dat je vieze poten krijgt en een natte vacht moet ze je bij thuiskomst ook nog schoonmaken, hahaha miauw.

      Verwijderen
    2. Hahahahaha ja hoor.. vieze poten en een natte vacht.. dat hád ik wel hehe! ze kon aan de slag met de handdoek.. en ik natuurlijk niet goed meewerken hahahaa! wroefff!
      Hé kat.. ik mag jou wel! ;-)
      Woefs weer hè! Jaxon

      Verwijderen
    3. Ik mag jou ook wel. Ik zou het niet erg vinden als je naast me zou wonen. Ik zou ook heel aardig tegen je zijn en niet op je rug springen en je proberen te bijten als je te dicht bij onze oprit komt. Dit doe ik soms bij brutale honden en dan laten ze dat wel de volgende keer.

      Verwijderen
  3. Oeps.. waar komt dat Axel nu toch vandaan? wellicht omdat dié vaker op blogjes schreef..! Maar ík ben het hè.. Jaxon natuurlijk pfff! Komt door die wind buiten denk ik.. het gaat veel te hard tekeer! hahahaa!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist direct wel dat jij het was hoor Jaxon! Axel was jouw voorganger. Je vrouwtje zal net wel zijn naam genoemd hebben toen jij aan het schrijven was. Ze zal vast wel gezegd hebben dat hij altijd heel braaf was maar geloof dat maar niet. Hij had vast ook wel zijn streken, hahaha miauw.

      Verwijderen
    2. Het kwam door de woefjes zegt m'n vrouw.. die zette mijn voorganger vaak op de blog. Ik ben niet zo'n schrijver hehe wroefff! maar voor een ondeugende eenzame kat haal ik m'n beste schrijfpen boven hè!
      Jaa.. die voorganger van mij, die kon dan wel goed schrijven, maar dat deed ie altijd stiekem. zonder dat de vrouw het zag. Ik ben niet zo'n stiekemerd.. ik doe alles gewoon recht voor z'n raap.. heb ik er zelf ook meer lol van.. als de vrouw achter me aan loop te rennen als ik weer eens de theedoek uit de keuken gegapt heb hahahahaaa wroeff!

      Verwijderen
    3. Ik hou wel van recht voor z'n raap zijn. Weet je tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt. Af en toe ben ik wel eens een stiekemerd maar alleen als het om eten gaat. Ik pik wel eens wat maar dat is eigenlijk de schuld van mijn baasjes moeten ze me maar onbeperkt eten geven. Die dierendokter zegt altijd tegen ze dat ik te zwaar ben wat weet die man daar nu van, snik miauw.

      Verwijderen
    4. Te zwaar??? die dierendokter moet zo'n dingetje kopen.. hoe heet dat?.. zo'n ding voor z'n ogen, zoals mijn baas ook heeft! Ik vind jou een hele mooie kat hoor.. en helemaal in proportie qua lijf en leden wroefff!

      (maar dat schrijf ik wel, nu ik lees dat je soms op stoute honden hun rug springt en bijt.. oei oei oei, ik weet niet of ik naast joú wil wonen hoor..! waf!)

      Allerbeste woefjes voor jou hè hele lieve kat! ;-)
      Jaxon

      Verwijderen
  4. Nou Solo, ik weet uit ervaring dat als ze weer thuis zijn je ze warm zal begroeten.
    En nu heb je veel meer vrijheid, dus geniet er nog maar van. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij hebt verstand van poezenbeesten begrijp ik uit je reactie.

      Verwijderen
  5. Zal wel blij zijn als je thuis komt. Prachtig poes om te zien. Op aanrecht lopen doen katten heel erg. Zeker wat te halen. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet zeker dat hij blij zal zijn als we weer thuis zijn. Hij loopt ook wel eens op de aanrecht als we thuis zijn hoewel ik dat eigenlijk niet wil.

      Verwijderen