Ik (Solo} was er al bang voor.

Mijn vrouwtje had steeds haar smartphone in de aanslag als ik uit de kraan dronk. Zodra ik laatste tijd de kraan van de wastafel in de badkamer of de kraan van het aanrecht hoor lopen spring ik op de wastafel of op de aanrecht. Ik hoop dan dat het vrouwtje de kraan dan zachter zet zodat ik er uit kan drinken. Ik zou ook graag uit de toiletpot willen drinken maar dat lukt bijna nooit omdat het vrouwtje de klep van de pot bijna altijd direct dicht doet.
Het drinken bij de wastafel is moeilijker dan bij het aanrecht omdat deze scheef afloopt
Iedere dag doe ik een paar kleine rondjes buiten in onze tuin en als ik dan binnenkom ga ik lekker in de vensterbank boven de verwarming liggen.
Ik hoop dat het nu afgelopen is dat ze steeds haar smartphone in de aanslag heeft als ik uit een kraan drink want je kunt niet eens rustig drinken. Je wil natuurlijk ook wel een beetje knap op de foto staan.
Lieve groetjes en kopjes van Solo

13 opmerkingen:

  1. Nou Solo alle foto's waar jij op staat zijn ...... beeldig.

    Neef Joris.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n knappe kater als jij is niet lelijk op een foto te krijgen Solo wees daar maar niet bang voor. Leuk weer eens iets van je te horen.
    Liefs 'Prins' Happy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohoh Solo! Je treft wel met je vrouwtje!
    Prachtig foto's en een mooi verslag van de midwinterhoornblazers.
    Ja, om de geesten te verjagen, gek hè? gelukkig was het niet om de katten te verjagen😸
    Groeten van Ben uit Amstelveen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Solo, knappe kerel die je er bent.
    Het is kat eigen, lekker vers water uit de kraan drinken.
    Wel zo op de vensterbank liggen, dat er ook naar buiten gekeken kan worden.
    Wij hadden ooit de lamellen omgeruild voor luxaflex en waren de katten niet blij mee.
    Gelukkig heeft vrouwtje mooie foto's van je geklikt, kan ik ook van je genieten. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gooh.. dat jij dat mág Solo..! ik vind dat ook lekker.. uit een lopende kraan drinken.. onderweg op vakanties mag ik dat weleens doen bij zo'n pomp.. maar thuis niet hoor! wraff! En uit de wc-pot mag al helemáál niet.. daar wordt de baas boos van! woefwoef! Nu ben ik daarom lekker gemeen.. want als er in m'n water een beetje kwijl of een stukje hondenbrok ligt, omdat ik daar zelf van gedronken heb, dan wil ik er daarna niet meer uit die bak drinken.. dan wil ik vérs water! ga ik er heel koppig náást liggen.. en daarna zielig doen hahahaa.. vinden de bazen niet leuk hoor.. het gaat maar van 'mopperdemopper, dat kost geld hoor domme hond!' en nog zo meer hahahha.. maar ze geven me dan tóch altijd weer vers water hehe wroefff! wie is er dan dom hè Solo..?? woehahahaha wroefff!
    Groetjes van je hondenvriend Jaxon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had een hondje die wilde alleen buiten water drinken uit een bakje.
      Maakte niet uit of het regenwater of kraanwater was, maar het bakje moest buiten staan.
      Zelfs in de winter, maar dan vulde we eerst gewoon.

      Verwijderen
  6. Tja, baasjes en vrouwtjes doen dat graag. Hun lieve dieren op de foto zetten als ze iets leuks doen. Wen er maar aan, want ze blijft het doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel knappe foto's van je, Solo! En die wc, laat dat laat dat maar...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LOL. Ik kan me er best wat bij voorstellen, lekker vers water zo uit de kraan : )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kan je geen ongelijk geven Solo

    en die foto's zijn om in te kaderen

    prettige dag


    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Solo vond het altijd leuk als hij reacties kreeg op iets wat hij op mijn blog had geschreven en beantwoordde de reacties ook altijd. Helaas kan hij dit niet meer doen omdat hij vandaag plotseling is overleden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben erg geschrokken en verdrietig, zó onverwachts.. hoe moet het voor jou dan wel niet zijn? Koester deze foto's en alle verhaaltjes die 'hij' schreef maar.. het zijn mooie herinneringen aan je lieve Solo. Dikke warme steunknuffel.
      xxx

      Verwijderen
    2. Hè.. en dan vergeet ik van de schrik m'n naam in te vullen..

      Verwijderen