Mijn lieve kater, Solo, zal geen berichtjes meer schrijven op mijn blog

Mijn lieve rode kater Solo is van middag 26-01-2023 plotseling overleden. Gisterenochtend kwam hij niezend, hoesten en kokhalzend binnen na zijn rondje in de tuin. Dat niezen, hoesten en kokhalzen bleef hij gisteren regelmatig doen. Vanmorgen was het eigenlijk niet veel beter en ik had gelezen op internet dat er dan weleens een grasspriet in de neus/keelholte kon zitten en dat dit dan onder narcose verwijderd zou moeten worden. Ik nam contact met de dierenarts op en ik kon langskomen. En inderdaad mijn vermoeden klopte. Ze zouden onder narcose de grassprieten verwijderen. Maar helaas toen hij uit de narcose bijkwam schijnt hij even te hebben rondgekeken en gaf toen een diepe zucht vertelden ze me. Ze hebben nog geprobeerd om hem te reanimeren maar dat is niet gelukt.
Lieve Solo wat heb ik altijd van je genoten en wat zal ik je missen!

15 opmerkingen:

  1. Wat triest zeg en wat zal jij die lieve Solo ontzettend gaan missen.
    Veel sterkte,

    Je zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet te bevatten zo plotseling.
    Wat zul jij je lieve, bijzondere aanhankelijke Solo gaan missen.
    Veel sterkte!
    Liefs GeZet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo triest, Noortje, je trouwe vriendje...
    Knuffel voor jou,
    Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat erg. Wat zul je hem gaan missen. Heel erg veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat verdrietig :( Heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee waarom hij anoniem plaatst, maar dat was ik

      Verwijderen
  6. Schreef het gisteren al onder het vorige postje.. zó onverwachts, zó verdrietig.. en wat zal het ontzettend stil zijn nu bij jou in huis. Je wéét dat het ooit gaat komen, het afscheid van je huisdier, maar niéts kan je erop voorbereiden.. en het is altijd te vroeg..
    Hele warme knuffel! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach Noortje, ik ben geschokt, mijn lieve vriendje Solo is gestorven.
    Wat een verdriet voor je, begrijp heel goed dat het een groot gemis zal zijn.
    Wens je heel veel sterkte bij het plotseling gemis van je Solo. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel sterkte gewenst met dit verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat erg Noortje

    ook ik zal zijn bijdragen aan je blog missen

    goede moed gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een droevig nieuws deelde jij en ook ik wens je heel sterkte met dit verlies. Het was een superlief en mooie kat.
    Lieve Solo dat je mag rusten in vrede in de kattenhemel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is altijd naar zoiets Noor. Mijn deelneming.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @iedereen bedankt voor jullie lieve reacties en ook dank aan iedereen die me een kaart stuurde. Doet me goed dat jullie zijn bijdrage aan mijn blog zullen missen .

    BeantwoordenVerwijderen