Alweer twee jaar geleden


Je liefde en de mooie herinneringen
blijven voor altijd bewaard
vandaag ben je nog meer dan anders in mijn gedachten
omdat het gemis niet voorbij gaat
en omdat liefde nooit verjaart

Vandaag is het alweer twee jaar geleden dat je plotseling overleed. Soms kan ik het nog nauwelijks bevatten dat je er niet meer bent. Iedere dag ben je in mijn gedachten en bij alle dingen die ik tegenwoordig zelf moet regelen vraag ik me vaak af: hoe zou jij het gedaan hebben? 
Toch begint het al wel een beetje te wennen zoals b.v. een loodgieter en een bedrijf dat de dakkapel binnenkort van kunststof zal gaan voorzien te regelen. Velen zeggen dat je trots op me zou zijn hoe ik alles doe en regel. Maar je was altijd al trots op me!
Ik probeer zoveel mogelijk aĺles te blijven doen wat ik deed toen je nog leefde toch maakte de coronamaatregelen soms wel dat ik me weleens wat alleen voelde (gelukkig  niet eenzaam)  Ik ben wel blij dat er weer wat meer mag en je weer meer mensen thuis mag ontvangen. Toch blijf ik het moeilijk vinden dat wanneer ik thuis kom je er niet bent en er niet gevraagd wordt hoe ik het gehad heb want je was altijd zo belangstellend.
Toch voeren de mooie en fijne herinneringen aan jou de overhand ondanks dat ik je nog altijd vreselijk mis.

6 opmerkingen:

  1. Nog steeds een enorm gemis en op dit soort data mis je hem nog extra hard.. logisch.
    Dat corona maakte het allemaal nog een stuk moeilijker.. je miste een heel stuk afleiding en gezelschap van anderen.. best wel balen. Mooi te lezen dat hij altijd al trots op je was.. en terecht, je slaat je er ondanks het gemis en je verdriet heel goed doorheen. Sterkte vandaag.. haal die mooie herinneringen maar goed op!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lieve omarming, Noortje.
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De schaduwkant van het leven, afscheid nemen.
    Wens je heel veel sterkte Noortje. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas wordt niet iedereen 100, gelukkig overheersen de goede herinneringen en heb je je leven toch weer opgepakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. KNUFFEL

    Woorden
    Soms zijn ze zo ontoereikend
    Schieten ze tekort
    Of zijn ze overbodig

    Daarom stuur ik je deze KNUFFEL
    Want dat is wat ik je gun
    Het gevoel van een arm om je heen
    Van mens tot mens
    Van hart tot hart

    Een KNUFFEL
    Dat is wat ik je nu het liefste zou geven
    OPRECHT VANUIT MIJN HART

    Je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @allemaal bedankt voor jullie lieve reacties.

    BeantwoordenVerwijderen