Ik ben zo blij want mijn vrouwtje is vandaag jarig 19-08-2021

Ik was altijd gewend om mijn baasje opdracht te geven om een cadeautje namens mij voor de verjaadag van mijn vrouwtje te kopen. Helaas heb ik haar vorig jaar niets kunnen geven voor haar verjaardag omdat mijn baasje overleden is. Ik vond dat zo naar voor haar dat ik niets voor haar had. Dit jaar dacht ik ik moet het probleem maar voorleggen in de Kattenpraat app-groep misschien wist wel een van hen een oplossing. Ik kreeg al snel een berichtje van Happy dat hij met zijn vrouwtje had overlegd en zij wisten wel iets dat ik kon geven. Happy zijn vrouwtje zou het op internet bestellen en het zou dan bij mijn huis bezorgd worden. Ik kreeg van Happy te horen dat het zaterdag bezorgd zou worden en dat ik goed op de deur moest. Ik vroeg nog wel op welke deur moet ik letten want we hebben 3 deuren en een garagedeur. Ik hoorde van Happy dat het de voordeur moest zijn en hij dacht dat mijn vrouwtje het wel erg mooi zou vinden. Ik was die zaterdag toch wel een beetje onrustig zou het wel bezorgd worden? Ik kreeg bericht dat het tussen 17 en 19 uur bezorgd zou worden. 
Ik zorgde natuurlijk wel dat ik op tijd binnen was want stel dat ik de bezorger zou mis lopen dan moest ik het bij een ophaalpunt gaan afhalen en dat zou natuurlijk niet gaan.
Ik stond dus al rijkelijk vroeg op de vensterbank bij het keukenraam zodat mijn vrouwtje me binnen kon laten. En toen begon het wachten. Mijn vrouwtje zei doe toch niet zo onrustig ga toch een dutje doen. Wat is er wel niet met jou aan de hand? Ik zei natuurlijk er is niets aan de hand. Om 17 uur 30 ging de bel van de voordeur en jawel hoor een pakket met mijn naam erop.
Nu was het nog zaak om er voor te zorgen dat ze het pas op haar verjaardag om 0.00 uur zou krijgen. Ik moest het dus eigenlijk min of meer bewaken want mijn vrouwtje is wel wat nieuwsgierig hoor.
Ik ben wel blij dat ik toch dit jaar weer iets voor haar heb want dat heb ik op één keer na nog alle keren gedaan. Ik ben heel blij dat het vrouwtje van Happy dit voor me geregeld heeft trouwens ik mag het vrouwtje van Happy ook heel graag want als mijn vrouwtje een paar dagen weg is komt zij mij verzorgen.
Eindelijk was het dan zover dat ik het haar kon geven.
Twee mooie vlinders voor aan de tuinschutting. Vrouwtje is er heel erg blij mee want nadat haar tuin vorig jaar door de hovenier is opgeknapt vindt ze dingen voor de tuin heel leuk om te krijgen. Ze moeten nog wel opgehangen worden natuurlijk maar dat komt wel.
Trouwens ik zal vandaag toch ook wel iets extra lekkers krijgen omdat ze jarig is?
Kopje van Solo

11 opmerkingen:

  1. Wauw Solo.. jij hebt wel heel veel moeite gedaan om voor je vrouwtje wat moois voor haar verjaardag te kopen.. jij moet jouw bazinnetje wel héél erg lief vinden hè! :-) Gelukkig maar dat happy en zíjn bazinnetje je konden helpen!
    Het zijn ook hele mooie vlinders hoor.. een blauwe en een roze.. dat is een mannetje en een vrouwtje natuurlijk.. zo was het baasje er ook een beetje bij op deze mooie dag hè! Jij krijgt vast extra lekkers vandaag.. dat kán bijna niet anders. Feliciteer je bazinnetje maar met een extra kopje namens mij.. en geniet er samen maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De vlinders hangen al aan de tuinschutting en mijn vrouwtje was blij verrast dat ik dit jaar weer een cadeautje voor haar had. De man die mij weleens komt verzorgen als mijn vrouwtje een paar dagen met het vrouwtje van Happy op stap is heeft met zijn zoon ze opgehangen.

      Verwijderen
  2. Ahhh, Solo, wat ben je toch lief en attent. Wil je haar van mij ook feLIESiteren?! Dankjewel.
    En geniet samen van 't feestje hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb haar natuurlijk van je gefeliciteerd. Vrouwtje zegt altijd dat ze me heel lief vindt en we hebben een fijne dag gehad.

      Verwijderen
  3. Beter te laat dan nooit. Van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd, nu mag jij op je verjaardag met het laserlampje spelen, roept Solo.
    Solo heeft wel zijn best voor je gedaan, de lieverd.
    Nou smaak heeft Solo wel, wat een prachtige vlinders. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat het laserlampje nu net kapot zijn gegaan maar er is al een nieuwe aangeschaft.

      Verwijderen
    2. Daar mee maak je Solo weer blij.

      Verwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben ruimschoots te laat..Noortje

    maar wel mijn welgemeende gelukwensen

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Catherine, Rene en Willy bedankt voor jullie felicitatie.

    BeantwoordenVerwijderen