Lopend van Veendam naar Winschoten 24-06-2019

Ook deze dag ging ik weer een oefentocht maken. Omdat manlief nog steeds voor revalidatie in Old Wolde zat en dit ongeveer 18 km is leek dit me wel een goed afstand om die dag te doen. 
Het was die dag bijzonder warm weer maar met de vierdaagse kan het ook erg warm zijn dus dat kon dan een mooie training in de warmte zijn.
Ik had andere wandelschoenen aan dan de vorige keer en toen ik bij het standbeeld van Graaf Adolf in Heiligerlee een rust had gehouden en weer verder wilde gaan merkt ik dat ik opeens veel last aan de zijkant van mijn linker grote teen had. Bij inspectie bleek dat daar een grote blaar zat en ik kon niet anders dan deze doorprikken. Gelukkig ging het lopen toen weer wat gemakkelijker.
Toen ik in Old Wolde was heb ik dankbaar gebruik gemaakt van het bed van Manlief en later op de dag ben ik weer met het openbaar vervoer terug gegaan naar huis.



12 opmerkingen:

  1. OEI...zo'n blaar is verrekte pijnlijk hoor, je bent een bikkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd vervelend zo'n blaar Noortje

    hopelijk gaat het al wat beter met je man

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blaren zijn mijn grootste angst bij een meerdaagse tocht de laatste jaren.

      Manlief is gelukkig weer thuis.

      Verwijderen
  3. Geen Compeed bij je? vind ik altijd wel fijn bij blaren.. maar ik prik ze toch ook altijd wel door eerst.. met een gesteriliseerde naald.
    Liggend over de streep in Nijmegen.. is dat ook niet wat? haha! mét vredesteken!! :-P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Compeed gebruik ik de laatste jaren niet meer en zeker niet bij een meerdaagse tocht. Ik trek de huid meestal verder kapot en het blijft niet goed zitten.

      Het lag daar heel lekker op het bed van Manlief.

      Verwijderen
  4. Gelukkig lig je daar lachend, Noortje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was wel blij dat ik daar lag na die tocht. Het was daar lekker koel want buiten was het erg warm.

      Verwijderen
  5. Dapper van je om toch te wandelen.
    Een blaar is altijd wel lastig.
    Man lief ligt er wel goed bij, sterkte met de revalidatie. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik baal er wel van omdat ik de laatste jaren last heb van blaren. Eerder wist ik niet wat het was om blaren te hebben.

      Het bed van Manlief lag heel lekker. De revalidatie in het revalidatiecentrum is voorbij. Hij is gelukkig weer thuis en loopt alleen buiten nog met krukken.

      Verwijderen
  6. Je ziet er in ieder geval nog wel vrolijk uit! Vervelend zo'n blaar lijkt me. Ik heb het zelfs soms na het hardlopen: tussen mijn tenen. Dan zijn mijn eigen tenen hun grootste vijand.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had vroeger nooit blaren maar nu heb ik ze regelmatig.

      Verwijderen